HTML

folyamatosjelen

A múlt elmúlt, azóta meg folyamatosan jelen van. Próbálok a jelenben maradni én is, amennyire csak lehet. Nem is olyan könnyű... Akarsz róla beszél(get)ni? Örülnék neki! :)

Friss kommentek

  • Krónika79: Hová tűntél??? (2013.12.15. 14:24) Alváshiány
  • kutyáslány: Tudják (2013.11.03. 11:10) Őszintén
  • Inez777: @mahutani: Teljesen megértelek. Én is frászt kapok a kérdéstől. Kinek mi köze hozzá? Javasoltam an... (2013.11.02. 13:14) Őszintén
  • Inez777: @Keletiboszy: Nem is tudod, milyen jó érzés, hogy nem vagyok egyedül! :) (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Inez777: @Xerxe: Én is így gondolom, csak azért nem jelentem ki egyértelműen, hogy ők sétálgatnak ott, mert... (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Utolsó 20

Címkék

Ne fürgyé' le!

2013.10.29. 23:25 :: Inez777

Legalábbis ne ezzel. Főleg, ha olyan vagy, mint én.

Nagy vegyipari összeesküvés ide, egészséges kozmetikumok oda, nekem valahogy nem jó, ha tusfürdőt váltok. Az az igazság, hogy utálom a szappanokat. Se az illatukkal nem tudok megbékélni, se azzal a hülye érzéssel, hogy használat után úgy érzem, mintha két számmal kisebb lenne a bőröm, mint én. Ráadásul nekem az illatok nagyon fontosak, szeretem, ha elvarázsolódhatok arra a néhány percre, míg zuhanyozom. Amikor még Ákossal voltam terhes, a nővéremtől kaptam egy Camay tusfürdőt, amibe annyira beleszerettem, hogy majdnem (vagy talán nem is majdnem) elsírtam magam, mikor megtudtam, hogy kivonták a forgalomból. A tesóm boltról-boltra járt, és megvette nekem a még fellelhető készletet, hogy kitartson egy darabig. Imádtam azt a tusfürdőt, és nagyon hálás voltam a kis készletért a tesómnak. <3

Aztán jöttek a Fa tusfürdők. Volt több kedvencem, de a legeslegfinomabb illatút szintén kivonták a piacról, úgy látszik, elcseszett különleges ízlésem van, mert ami nekem isteni, az amúgy a kutyának se kell. De jó ideig maradtam azért a Fa márkánál, mert mindig találtam valami egész jót. Aztán egyszer betankoltam az akkor épp akciós Palmolive tusfürdőkből, aminek remek illata volt, de utána úgy viszkettem tetőtől talpig, mint a rühes kutya. Folyton úgy éreztem, hogy egy réteg a bőrömön marad a legalaposabb zuhany ellenére is, és bevonatot képez rajtam. Nagyon utáltam. Nem is vettem többé, mert az összes Palmolive-val így jártam.

Az őszi nyaralásunk alatt elfogyott a tusfürdőm. A négy csillagos szálloda sajnos nem garancia arra, hogy használható szappant kapunk, úgyhogy kénytelen voltam venni valamit. Megláttam, hogy akciós a Dove tusfürdő, és gondoltam, ez jó lesz. Mindjárt eszembe is jutott a régi szlogen: "Nem szárítja bőrét, mint a szappan." Oké, nézzük! Megszagoltam kettőt, egész kellemesek voltak, így mindkettőt megvettem. Aztán este a fürdésnél jött a nagy meglepetés: az a kellemes illat, amit a szaglászásnál éreztem, egy pillanat alatt elillan, helyette tömény szappanszag vág orrba (mint mondtam, én azt utálom), és láss csodát, a bőröm már zuhanyozás közben összemegy két méretet, pont úgy, mintha szappant használnék. Na, de minek használok én jó kis egészségtelen tusfürdőt, ha még csak nem is élvezetes? Ilyen erővel akár vehetnék egészséges szappant is... Pfuj.

Így aztán utálattal használom az új szerzeményeket, és már alig várom, hogy elfogyjanak végre, mert mielőbb szeretnék újra Fa tusfürdőt. Vagy Camay-t, majd megszaglászom, hátha van valami kivonás előtti illat, amibe még pont beleszerethetek egy kis időre. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://folyamatosjelen.blog.hu/api/trackback/id/tr525605616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása