HTML

folyamatosjelen

A múlt elmúlt, azóta meg folyamatosan jelen van. Próbálok a jelenben maradni én is, amennyire csak lehet. Nem is olyan könnyű... Akarsz róla beszél(get)ni? Örülnék neki! :)

Friss kommentek

  • Krónika79: Hová tűntél??? (2013.12.15. 14:24) Alváshiány
  • kutyáslány: Tudják (2013.11.03. 11:10) Őszintén
  • Inez777: @mahutani: Teljesen megértelek. Én is frászt kapok a kérdéstől. Kinek mi köze hozzá? Javasoltam an... (2013.11.02. 13:14) Őszintén
  • Inez777: @Keletiboszy: Nem is tudod, milyen jó érzés, hogy nem vagyok egyedül! :) (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Inez777: @Xerxe: Én is így gondolom, csak azért nem jelentem ki egyértelműen, hogy ők sétálgatnak ott, mert... (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Utolsó 20

Címkék

Mégis

2013.09.09. 08:39 :: Inez777

Eredetileg úgy gondoltam, hogy csak azoknak szólok az új blogról, akik kifejezetten kérték, de rájöttem, hogy semmi értelme a nagy titkolózásnak.

Hiszen nem az ismerőseimet akarom távol tartani innen, hanem azokat a kíváncsi ismeretleneket, akik egyszer találkoznak velem, beírják a keresőbe a nevemet (nagyjából 9760 találat van így is, hogy a blogjaim jó része elérhetetlen már), és máris könyékig turkálhatnak az életemben. Inezről csak az ismerősök tudják, hogy kicsoda, a nagy nyilvánosság nem, így nem kell attól tartanom, hogy például óvónők, anyukatársak olvasgatnak nálam olyasmikről, amiket egyébként sosem mesélnék el nekik.

Aki velem tart, annak köszönöm, aki nem, azzal sincs bajom. Aki csak úgy tud szólni hozzám, hogy bántani akar, azt kérem, hogy inkább ne szóljon. Bár nekem kedves emberek az ismerőseim, úgyhogy tőlük nem számítok durvaságra. :)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://folyamatosjelen.blog.hu/api/trackback/id/tr945501502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xerxe 2013.09.09. 12:50:38

Nyit-zár, nyit-zár. ;) Nyit-nyit-nyit... <3

Inez777 2013.09.09. 14:20:22

@Xerxe:
Igen, így valahogy. :))

Keletiboszy 2013.09.09. 21:58:18

A fejlécben ott a fotód, ha valaki rád talál puszta véletlenségből, akit te nem biztos, hogy szerettél volna, már is be tud azonosítani. :D Ambivalens dolog ez a blog. Aki ír szeretné, ha olvasnák, reagálnának rá a többiek, természetesen minden ellenérzés, és durvaság nélkül. Azonban aki valamennyire is a "nyilvánosságnak" ír, az nem tudja elkerülni ezt a kellemetlen élményt.

Inez777 2013.09.09. 23:20:35

@Keletiboszy:
Azért hogy sok-sok ezer blog közül véletlenül megtaláljon valaki, annak elég kicsiny a valószínűsége. :) Ha valaki NAGYON kíváncsi rám, akkor persze meg tud találni, csak nem úgy, mint eddig, hogy simán beír a gugliba, és az első oldalon öt különböző blogomat meg is találja.
Azzal sosem volt bajom, ha ellenvéleménnyel találtam magam szembe, csak azon képedtem el mindig, ha valaki kizárólag azért járt a blogomba, hogy rám okádja az ostobaságait. Annál a blogszolgáltatónál, ahonnan Téged is ismerlek, voltak olyan regisztrációk, akik kizárólag hozzám kommenteltek, és kizárólag ocsmány stílusban. Na, ezekre nem vagyok nagyon kíváncsi. :) De rátok igen! :)

Keletiboszy 2013.09.10. 09:23:02

Valóban túl árnyaltan fogalmaztam, mert nekem sem az ellenvéleménnyel van bajom, hanem a bunkóssággal, durvasággal, szemellenzős fafejűséggel.

Xerxe 2013.09.10. 20:01:17

@Keletiboszy: Hja. Ezért zártam én be. :D

Inez777 2013.09.10. 21:43:09

Ó, a szemellenzős fafejűség nagy kedvencem nekem is! :D :D :D
süti beállítások módosítása