HTML

folyamatosjelen

A múlt elmúlt, azóta meg folyamatosan jelen van. Próbálok a jelenben maradni én is, amennyire csak lehet. Nem is olyan könnyű... Akarsz róla beszél(get)ni? Örülnék neki! :)

Friss kommentek

  • Krónika79: Hová tűntél??? (2013.12.15. 14:24) Alváshiány
  • kutyáslány: Tudják (2013.11.03. 11:10) Őszintén
  • Inez777: @mahutani: Teljesen megértelek. Én is frászt kapok a kérdéstől. Kinek mi köze hozzá? Javasoltam an... (2013.11.02. 13:14) Őszintén
  • Inez777: @Keletiboszy: Nem is tudod, milyen jó érzés, hogy nem vagyok egyedül! :) (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Inez777: @Xerxe: Én is így gondolom, csak azért nem jelentem ki egyértelműen, hogy ők sétálgatnak ott, mert... (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Utolsó 20

Címkék

Pöttyös Panni

2013.10.31. 11:28 :: Inez777

Lili újabban éjszakánként köhög. Az apja nagyon erőlködött, hogy menjek vele orvoshoz, de úgy gondoltam, felesleges. Aztán ma mégis az orvosnál kötöttünk ki, más miatt, de azért mondtam a köhögést is. Mit mondott a doki: semmi különös, párásítsak a szobába, és legyen hideg, semmi baja a gyereknek. Szóval emiatt tényleg felesleges lett volna odamenni.

Ami miatt mégis elvittem, az az volt, hogy tegnap reggel láttam rajta egy pöttyöt. Este meg még kettőt. Ma reggel meg vagy huszonkettőt. Szóval gyorsan bevágtam szegényt a kocsiba (bár nagyon tiltakozott), és elvittem a doktornénihez. Nem szereti a doktornénit, mert nem kedves. Igaza van, tényleg nem kedves, de mondtam Lilinek, hogy nem barátkozni megyünk oda, hanem azért, hogy megtudjuk, mi a baja. Megtudtuk: bárányhimlő.

Én arra emlékszem gyerekkoromból, hogy egyszer csupa pötty lett a lábam, és akkor azt mondta a Tímár doktorbácsi, hogy bárányhimlő. Két év múlva csak a felső testemen lettem pöttyös, és meglepő módon azt mondta, hogy az is bárányhimlő. Anyukám szerint voltam bárányhimlős, nem kell aggódni. Én viszont most csak abban lehetek bizonyos, hogy vagy voltam bárányhimlős, vagy nem voltam, vagy kétszer voltam. Szóval a fene se tudja. :( Viszont mióta megtudtam, hogy a gyerek bárányhimlős, folyamatosan viszketek tetőtől talpig. Pedig egyetlen kiütésem sincs. Lili egyébként nem mondja, hogy viszket, úgyhogy simán lehet, hogy én viszketek helyette... :)

Lili meghosszabbította magának az őszi szünetet, mert természetesen így nem mehet oviba jövő héten sem. Ha meglennének még a gyerekkori Pöttyös Panni könyveim, most elkezdhetném szegénykémnek olvasni....

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://folyamatosjelen.blog.hu/api/trackback/id/tr545607741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mahutani 2013.10.31. 16:51:26

Úgy tudom, a bárányhimlő vírus az azon átesetteknél övsömört okozhat. Na, az a nemvicces! :(

Inez777 2013.10.31. 20:29:53

@mahutani: Remek. A doktornő nekem csak azt mondta, hogy ha nem vagyok terhes, akkor még az se nagy vész, ha elkapom. :/
süti beállítások módosítása