HTML

folyamatosjelen

A múlt elmúlt, azóta meg folyamatosan jelen van. Próbálok a jelenben maradni én is, amennyire csak lehet. Nem is olyan könnyű... Akarsz róla beszél(get)ni? Örülnék neki! :)

Friss kommentek

  • Krónika79: Hová tűntél??? (2013.12.15. 14:24) Alváshiány
  • kutyáslány: Tudják (2013.11.03. 11:10) Őszintén
  • Inez777: @mahutani: Teljesen megértelek. Én is frászt kapok a kérdéstől. Kinek mi köze hozzá? Javasoltam an... (2013.11.02. 13:14) Őszintén
  • Inez777: @Keletiboszy: Nem is tudod, milyen jó érzés, hogy nem vagyok egyedül! :) (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Inez777: @Xerxe: Én is így gondolom, csak azért nem jelentem ki egyértelműen, hogy ők sétálgatnak ott, mert... (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Utolsó 20

Címkék

Felmérés

2013.10.03. 18:23 :: Inez777

Olvasom ITT, hogy a felmérések szerint a férfiak sok dolgot utálnak a női öltözködésben. Olyannyira, hogy még toplistát is sikerült összeállítani belőle. Aztán beleolvastam a sok-sok kommentbe, ahol néhányan vitába szállnak a fenti állításokkal (szexi-e a nejlonharisnya, vagy inkább undorító és büdös stb.), és elgondolkodtatott a téma.

Persze azért gondolkodom csak ilyesmin, mert ezer dolgom lenne, és ettől leblokkolok, és egyiket sem csinálom, helyette ilyen haszontalanságokkal töltöm az időt. Őszintén szólva már a cikk elolvasása sem vitt előrébb egy centivel sem, mert hol arra hivatkoztak, hogy a környezetükben megkérdezett néhány férfi ezt vagy azt utálja legjobban, máskor francia kutatásokra hivatkoztak, szóval nem mondanám egységesnek a cikket egyáltalán. És értelme sem sok van, ha jobban belegondolunk. Mintha csak arra menne ki a játék, hogy utáljuk már a nőket egy kicsit...

A cikk szerint például a férfiak gyűlölik a bőgatyát, és többen magukból kikelve őrjöngtek a kommentekben, hogy az mekkora egy szar ruhadarab, és kitiltanák őket, meg hasonlók. Na, most az van, hogy nekem meg az egyik kedvenc nyári viseletem, mert egyrészt baromi kényelmes, másrészt tetszem benne nekem, harmadrészt a férjemnek sincs vele baja, mert igaz, hogy nem látja benne a fenekemet (erre hivatkozik a legtöbb habzó szájú ellenző), viszont neki elég, ha becsukja a szemét, és pontosan látja maga előtt a kérdéses részemet, ha akarja. És hogy őszinte legyek, a legkevésbé sem érdekel, hogy vadidegen pasik szívesen néznék-e a fenekemet vagy sem, mert rohadtul nem érdekel a vadidegen pasik érzelemvilága.

Én igazán nem tudom, kiknek íródhatott a cikk. Van nő ezen a világon, aki egy újságcikkből dönti el, hogy neki mi a stílusa és mi nem? Van nő ezen a világon, aki reggel úgy öltözik, hogy közben azon őrlődik, vajon a férfiak, akikkel ma összefut az utcán, mit szólnak majd a szereléséhez? És férfinak lehet egyáltalán nevezni azt, aki így fogalmaz egy nőről: "Amitől még kész vagyok na az a push up melltartó... jó a csaj kibontod és két löttyedt vizsla fület kapsz elég leoltós." És okosan még hozzáteszi: "Ha már ott tartunk reszeljünk legalább, de az ilyen ne csodálkozzon ha aztán hazaküldik! Aztán lehet zokogni, hogy ugyan két szikkadt vizslafület próbáltam eladni, kicsit büdi is voltam a nájlonban, de nem értem mért nem hív? Anyádér..."

Nos, azért a fenti hímneműt is megnézném, biztosan tökéletes, és semmi kivetnivaló nincs benne, hogy ekkora pofával kritizál egy nőt. Elképesztően hülyék az emberek. Egyre inkább azt érzem, hogy mindenkinek hatalmas elvárása van, mindenki ötös kritizálásból, de saját maga felé roppant elnéző tud lenni. Nevezhetnénk ezt persze önelfogadásnak is, de inkább önteltségnek gondolom. Aki pedig kiakad egy pus up melltartón, az mit szól majd a szülés-szoptatás-öregedés kérdéskörhöz? Szalad, és keres egy fiatalabbat? Bravó... :/

Én amúgy is elég gyakran adok hálát az Égnek azért, amiért olyan férjem van, amilyen, de ezt a sok ostobaságot olvasva újra csak örülni tudok, hogy nekem már nem kell ezekben a buta játékokban részt venni, hogy ki kinek tetszik és hogyan és miért. Nem tudom, hogy ilyen sokat változott-e a világ az utóbbi 20 évben, vagy egyszerűen én nem görcsöltem csak sosem azon, hogy mennyire tetszik másoknak az, ami vagyok, de döbbenten állok az ilyen dolgok előtt.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://folyamatosjelen.blog.hu/api/trackback/id/tr775539653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keletiboszy 2013.10.28. 09:38:51

Ezzel úgy vagyok 3 embernek szeretnék tetszeni. A 2 gyerekemnek: szeretném, ha szép egészséges lelkületű anyát látnának maguk előtt, aki méltósággal tud öregedni is, de mégis van benne valami örök fiatalság. Aztán a férjemnek, akinek még 23 év után is szeretnék vonzó maradni. Ezen kívül, ha még valakinek tetszem az a bónusz. :D A többi sekélyes lelkű hólyag nem igazán tud zavarni.
süti beállítások módosítása