HTML

folyamatosjelen

A múlt elmúlt, azóta meg folyamatosan jelen van. Próbálok a jelenben maradni én is, amennyire csak lehet. Nem is olyan könnyű... Akarsz róla beszél(get)ni? Örülnék neki! :)

Friss kommentek

  • Krónika79: Hová tűntél??? (2013.12.15. 14:24) Alváshiány
  • kutyáslány: Tudják (2013.11.03. 11:10) Őszintén
  • Inez777: @mahutani: Teljesen megértelek. Én is frászt kapok a kérdéstől. Kinek mi köze hozzá? Javasoltam an... (2013.11.02. 13:14) Őszintén
  • Inez777: @Keletiboszy: Nem is tudod, milyen jó érzés, hogy nem vagyok egyedül! :) (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Inez777: @Xerxe: Én is így gondolom, csak azért nem jelentem ki egyértelműen, hogy ők sétálgatnak ott, mert... (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Utolsó 20

Címkék

A levakarhatatlan kókusz

2013.09.14. 10:54 :: Inez777

Volt nekünk egy szuper kis mosogatógépünk. Hét és fél évet szolgált nálunk, nagyon szerettük, annak idején az IKEA-ban vettük, olasz gyártmányú Whirlpool gép volt. Néhány héttel ezelőtt sajnos megadta magát, valami vízpumpa problémája volt, amit csak úgy lehetett volna orvosolni, ha a motorral összekötött vízpumpát mindenestül cseréljük, 35 ezerért. Már az is 8 ezerbe került, hogy ezt megmondták. Így aztán inkább új gépet vettünk, arra legalább van garancia, és nem romlik el holnapután valami más benne. Legalábbis így gondoltuk.

Az például a legmerészebb álmainkban sem jutott eszünkbe, hogy a gép eleve szar lesz. Ez is Whirlpool gép, de ez most nem ikeás, hanem Euronics vásárlás volt (az eladó közölte velünk, hogy ez nem a hulladék ikeás verzió, hanem minőségi gyártmány). Elméletileg, hangsúlyozom: ELMÉLETILEG ez azért mindent kéne tudjon, amit a régi, de erről szó sincs. Sorolom, mi az, ami csak itthon derült ki:

1. Az evőeszköztartó elkúrt béna, alig fér bele pár kanál meg kés. Ki is vágtam, és betettem a régit, abba legalább lehet pakolni.
2. Az alsó tálca régen olyan volt, hogy a hátsó részén le lehetett hajtani a tányértartót, így könnyen berakhatott az ember egy bazi nagy lábost is a helyükre, simán elfért. Az újnál ez az okos funkció nincs meg, fix tányértartók vannak, és igaz ugyan, hogy sokkal több tányér mehet bele, de cseszhetem, mert a lábosokat mosogathatom kézzel. Az ekcémámnak ez nagyon hiányzik.
3. Megpróbáltam kicserélni a régi alsó tálcára ezt az új szart, de nem lehet, mert a mosogatógép kisebb, mint a régi. Nem lehet becsukni az ajtaját, mert a régi tálca túl hosszú bele. Hurrá.
4. A felső tálcát lejjebb engedték, így most a fenti részbe több cucc kerülhet, de nem tudom, ez mire volt jó. Ide is pakolhatnék még tányérokat, ha akarnék, de ennyi tányér max. nagyobb népünnepélyen jön össze, totál hasztalan funkció. Cserébe viszont kevesebb lent a hely, így a nagytányérok nem férnek be. Újabban kistányérból és mélytányérból eszünk csak, azok beférnek.
7. A régi az odaégett holmit is szépen leszedte az edényekről, ez még azt sem, ami nem égett oda. Az elmosott edényt mosogathatom újra kézzel. Bravó.
6. A régiben szuper szűrőrendszer volt, havonta kitisztítottuk, és semmi gond nem volt vele. Ebben egy gagyi kis izé van szűrő helyett. Tegnap kókusztortát csináltam a férjemnek, elöblítettem a kókuszos edényt mosogatás előtt, mégis MINDEN tiszta kókusz volt, mikor végzett a mosogatógép. Szóval szépen mindent elmosogattam kézzel is, mert kókuszos volt. Aztán láss csodát, a következő gép is csupa kókusz volt még. Kíváncsi leszek, hány mosogatással sikerül kiirtani a kókuszreszeléket a mosogatógépből... :/

Mindent egybevéve utálom ezt a gépet. Nem értem, miért nem evidens, hogy ha újítunk, akkor jó irányba. Eszünkbe se jutott, hogy egy újabb változat kevesebbet tud, mint a régi. Szerintem ez abszurd. Tanulság: semmit ne vegyél evidenciának, ellenőrizz hatszor mindent, mielőtt vásárolsz, különben ellep mindent a kókusz. :(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://folyamatosjelen.blog.hu/api/trackback/id/tr995512961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása