HTML

folyamatosjelen

A múlt elmúlt, azóta meg folyamatosan jelen van. Próbálok a jelenben maradni én is, amennyire csak lehet. Nem is olyan könnyű... Akarsz róla beszél(get)ni? Örülnék neki! :)

Friss kommentek

  • Krónika79: Hová tűntél??? (2013.12.15. 14:24) Alváshiány
  • kutyáslány: Tudják (2013.11.03. 11:10) Őszintén
  • Inez777: @mahutani: Teljesen megértelek. Én is frászt kapok a kérdéstől. Kinek mi köze hozzá? Javasoltam an... (2013.11.02. 13:14) Őszintén
  • Inez777: @Keletiboszy: Nem is tudod, milyen jó érzés, hogy nem vagyok egyedül! :) (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Inez777: @Xerxe: Én is így gondolom, csak azért nem jelentem ki egyértelműen, hogy ők sétálgatnak ott, mert... (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Utolsó 20

Címkék

Mikor beköszön a múlt

2013.10.04. 09:38 :: Inez777

Minap egy ostoba celeb lapját kínálgatta nekem a facebook, és mikor már sokadszorra tolta a képét elém, megadtam magam. Megnéztem. Siralmas volt persze, az ipse mást se csinál, mint a nőjét ölelgetve pózol a konyhában, étteremben, ágyban fekve, főzés közben.... még jó, hogy a klotyón nem fotózza magát. Egyelőre.

Görgettem lefelé a lapot, hogy hátha találok bármi értelmes dolgot nála, de persze semmit. Fennakadt a tekintetem azonban egy néven, amit már évek óta nem láttam. Rákattintottam, és elámultam. Igen, ez ő, semmi kétség. A nő*, aki a Blogtéren anno mindenkivel szembe ment, csak a vita éltette, provokatív megállapításokat tett mindig, hogy megmutassa, bármikor tud alapot adni a vitára. Meg se hallotta az észérveket, csak darálta a saját álláspontját vég nélkül.

Nem kedveltem őt, és mikor levakarhatatlannak éreztem, meg is mondtam neki. Meglepő módon ettől még ő úgy érezte, jóban vagyunk. Mikor megjelent a könyvem, kérte, hogy vigyek neki. A barátnőmhöz készültem, aki nem messze lakik ettől a lánytól, ezért mondtam, hogy nem gond, viszek. Nagyon lelkes volt, hogy milyen jó lesz, ha találkozunk, aztán szerintem lassan leesett neki a tantusz: ha felmegyek hozzá, pontosan látni fogom, hogy mindenben hazudott az életéről. Egy héttel azelőtt, hogy mentem volna, közölte, hogy mégse menjek, beteg, inkább kifizeti a postaköltséget is, utánvéttel küldjem a könyvet. Ezzel pontot is tettünk a kapcsolatunk végére, sosem hallottam róla többé. Mostanáig.

Rámentem a lapjára, és leesett az állam. Nem, nem azon, hogy szélsőjobbos. Egy állandóan vitázni vágyó embertől természetes, hogy olyan oldalra áll, ahol lehet gyűlölködni, lehet radikális nézőpontokat megfogalmazni, lehet észt osztani (persze, ehhez nem ártana, ha lenne miből). Nem ez lepett meg. Sokkal inkább az, hogy én ilyen facebook adatlapot még életemben nem láttam. Senki, ismétlem SENKI nem szólt a csajhoz, hanem ő maga megosztott híreket, posztokat, aztán kizárólag ő maga válaszolt rá, elbeszélgetett magával több körben. Mintha egyedül blogolna a lapján. Nagyon bizarr. Ahogy az is, hogy a saját képét megosztva elkezd egy teljesen oda nem illő, politikai elemzésbe.

Csak felületesen olvastam át, mert diszlexiás nem olvas feleslegesen, de így is elképesztő volt. Viszont addig csinálta ezt az őrült ámokfutást, míg valahogy sikerült lelkes tábort is szereznie. Már akadnak hozzászólások (a fideszes békemenet kapcsán), például ilyen okosak: "Nagyon örülök, hogy vannak olyan emberek, akik képesek összefogni az embereket, amikor ilyen gyalázatos dolgot tesznek a hatalom vágyó, pénzéhez emberek. Örülök, hogy kiállnak a Miniszterelnök Úr -a nép számára is előnyös- törekvései mellett. Lélekben én is ott leszek velük. Védjük meg a Miniszterelnökünket ezektől az erkölcsileg is mélyre süllyedt emberektől."

Akkoriban, mikor csak a magánéletéről blogolt, egy ártalmatlan őrültnek gondoltam. Most viszont, hogy belevetette magát a politikába, rémületesnek érzem inkább. Ki gondolta volna akkoriban még, hogy az őrületből ilyen karriert lehet csinálni...  Pfff.

* Régi blogtereseknek könnyítek: a nő, aki állítása szerint boldogan él a férjével, de közben keresi az igazit. Állítása szerint mérnöki diplomája van neki is, a férjének is, de ha jól emlékszem, már ott elakadt ebben a történetben, hogy voltaképp milyen mérnökök is... És rövid i-vel írja az amúgy hosszú í-s nevét. Megvan? :)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://folyamatosjelen.blog.hu/api/trackback/id/tr295549552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csupilany 2013.10.04. 10:41:46

Én nem tudom ugyan, hogy kiről van szó, de talán jobb is..
Az ilyen embereket sosem tartottam normálisnak, remélem messze elkerülöm őt. Csak az a baj, hogy annyi ilyennel van tele az ország. Ezért tartunk ott, ahol.

Inez777 2013.10.04. 10:54:46

@csupilany:
Ó, hidd el, nem vesztettél vele semmit. Sosem volt komplett teljesen. :D

Egyetértek egyébként, tényleg nagy kárt tesznek az országban az elvakult fanatikusok, de folyton azon gondolkodom, hol kellett volna jobban figyelni, hogy ne csússzanak el ennyien rossz irányba? Kicsit úgy érzem, a baloldal töketlenkedése is benne van abban, hogy ilyen sokan tévedtek el. Hogy liberalizmus címszó alatt hagyták a nácikat fröcsögni, hazudni, csapatot gyűjteni, szervezkedni, most meg nézünk, mint Rozi a moziban, hogy hogyan lettek ennyien... :/

csupilany 2013.10.04. 11:00:27

Igen, sajnos ez a jó szó a baloldalra, hogy töketlenek. Csak kár, hogy most már késő. Mert bármi tesznek, nem érnek el vele semmit. Reménykedjünk, hogy ennél többen nem lesznek ezek a ....

Inez777 2013.10.04. 11:13:15

@csupilany: Én attól tartok, hogy már így is elég sokan vannak. :( Remélem, nem lesz igazam.

Spagi 2013.10.04. 21:53:36

Megvan:)) De akkoriban még Para-fan volt, elég éles váltás az orbanizmus. Valamikor, valami árvízi hozsannázásnál én is belefutottam (K.T ugye??:)))ott is orbán volt a zisten. Csak pislogtam.

Inez777 2013.10.04. 22:02:26

@Spagi: Jól van, látom, egyértelmű voltam. :D Igen, ő az. Szerintem neki mindegy, kiért rajong éppen, a lényeg, hogy jól megmondhassa a magáét, mert egyszerűen annnnyira okos, hogy osztania kell az észt. :D

Amúgy vicces, mert totál szélsőjobbos nézeteket vall, de közli, hogy a zsidóságot megvédi mindenáron, mert a férjei is zsidók voltak, így a gyerekei is félig azok... És épp az elvtársaitól fogja megvédeni őket? Az érdekes lesz. :/

Spagi 2013.10.04. 22:38:06

atyaúristen.... végignéztem a képeit.... és kicsit beleolvastam abba, amiket ott írt.... basszus, ezt nem hiszem el... kész vagyok:)))))

Inez777 2013.10.06. 11:11:21

@Spagi: Ugye, milyen rémületes? Hogy az ostobaság micsoda magabiztos szárnyakat ad... őrület! :)

Keletiboszy 2013.10.28. 09:54:32

Nekem ő kimaradt, (szerencsére).
süti beállítások módosítása