HTML

folyamatosjelen

A múlt elmúlt, azóta meg folyamatosan jelen van. Próbálok a jelenben maradni én is, amennyire csak lehet. Nem is olyan könnyű... Akarsz róla beszél(get)ni? Örülnék neki! :)

Friss kommentek

  • Krónika79: Hová tűntél??? (2013.12.15. 14:24) Alváshiány
  • kutyáslány: Tudják (2013.11.03. 11:10) Őszintén
  • Inez777: @mahutani: Teljesen megértelek. Én is frászt kapok a kérdéstől. Kinek mi köze hozzá? Javasoltam an... (2013.11.02. 13:14) Őszintén
  • Inez777: @Keletiboszy: Nem is tudod, milyen jó érzés, hogy nem vagyok egyedül! :) (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Inez777: @Xerxe: Én is így gondolom, csak azért nem jelentem ki egyértelműen, hogy ők sétálgatnak ott, mert... (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Utolsó 20

Címkék

Megtörtént

2013.09.25. 10:05 :: Inez777

Gondolom, ez is olyasmi, amin végül is azért mindenki átesik: sírtam egyet az óvodából kijövet ma reggel. :(

Történt ugyanis, hogy már tegnap is azzal jött haza Lili, hogy "Mami, volt egy kis sírdogálás az oviban! Téged akartalak". Mondtam neki, hogy akkor nincs miért sírnia, hiszen már megkapott, és még akkor is ott vagyok vele, ha nem lát, mert akik szeretik egymást, azok a szeretteiket a szívükben viszik magukkal mindenhová. Ez nagyon tetszett neki, és úgy tűnt, megnyugodott.

Van egy kis óvodástársa, a Luca. Nagy barátnők lettek hirtelen, de tegnap valami történhetett, mert mikor jöttünk el, Lili azt mondta, odaszalad még Lucának adni egy puszit, de Luca nem engedte. Ez láthatóan szíven ütötte Lilit, mert mi ugye nagyon puszilkodós család vagyunk, és puszira sosem mondunk nemet. Ma reggel aztán nem is tudtam nagyon hatni rá azzal, hogy Luca várja az óvodában, eleve itthon akart maradni. Nagy nehezen mégis sikerült az öltözés, el is mentünk az oviba, de ott aztán rákulcsolta kezét-lábát a lábszáramra, és nem volt hajlandó elengedni. Kb. így:

agnes-gru.jpg

Próbáltam szép szóval, kicsit erővel, sok-sok szeretettel leválasztani, de nem ment. Jöttek kislányok, Maria, Lotti, jött Anikó néni, de nem engedett el. A többiek már reggelihez készültek, kezet mostak, de ő csak szorított, és nem engedett. Megjött Emily és az anyukája, és ma reggel valahogy Emily sem akarta elengedni a mamiját, de nagy nehezen nekik végre sikerült. Lili még mindig szorított magához. Simogattam, beszéltem hozzá, mondtam, hogy hamarosan jövök is vissza, de erre minduntalan az volt a válasz: "De inkább én is mennék veled haza most!" Egyszerűen nem engedett el.

Végül Anikó néni segítségét kértem, aki nagyon kedvesen kérte Lilit, hogy most egy kicsit inkább őt ölelje át, majd közös erővel lefejtettük Lili kezét és lábát rólam, és Anikó átölelte. A gyerekem zokogásban tört ki, és úgy jöttem ki az ajtón, hogy a karjait felém nyújtotta, és sírt. Becsuktam az ajtót, aztán én is bőgtem egyet. A szívem majdnem megszakadt, annyira szar volt a síró gyereket ott hagyni.

Fél12-re megyek érte, és biztos ugrik majd a nyakamba, ha meglát, de egyelőre elképzelésem sincs, holnap reggel hogyan tudom ott hagyni majd az óvodában. Eddig azért egyszerűbb volt, mert olyan lendülettel ment be néha, hogy még puszit sem adott. De ha minden reggel ez a bőgés lesz, én világgá megyek... :/

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://folyamatosjelen.blog.hu/api/trackback/id/tr465532640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keletiboszy 2013.09.26. 14:54:30

Az enyémek nem sírtak, csak: Petya fiam az első két évben egyetlen egy verset nem volt hajlandó mondani, naponta 2 plüssállatkával ment el. 2 évi szó szerint tabu téma volt otthon az ovi. Aztán Brigi is elkezdett oviba járni, vegyes csoportban voltak mind a ketten. Pár hétig Brigi nem volt hajlandó senki mással beszélni, csak Petyával, míg nem egyszer összekaptak valami az oviban és akkor tört meg a jég. Petya fiam viszont akkor kezdett el először az óvodában tanult verseket mondani otthon. Szóval ezzel csak azt akarom mondani, hogy ezt az óvodást időszakot mindannyian megszenvedjük, ki így- ki úgy. A suli az már más, sokkal-sokkal könnyebb. (szerintem)

Inez777 2013.10.04. 13:34:20

@Keletiboszy: Sorra mondják az anyukák, hogy a gyerek bepisil, annyi a szobatisztaságnak, hisztizik, szorong... mindenkin másként jön ki. Lili reggeli hisztije most szünetel, remélem, nem jön vissza, de ha igen, megvan a stratégiám arra, hogy hogyan kezeljem. Legalábbis azt remélem, ami egyszer működött, az máskor is működhet. :)

batorbabobi 2013.10.05. 15:14:47

A billentyűzetem!!!! Bocsi az elsö pár sorért!:-(

batorbabobi 2013.10.06. 06:52:56

Nem figyeltem oda...és a 2 . szót elirtam. Ne haragudj Inez.:-)

Inez777 2013.10.06. 12:00:19

@batorbabobi:
Drága, nagyon örülök, hogy írtál, bár annak nem, hogy ilyen nehezen mennek a napok Nálatok! Remélem, hamar rendeződnek a dolgok! Én bevetettem egy cselt: sütöttem muffint, és becsomagoltam három darabot szépen, hogy azt vigye el reggel az óvónőknek Lili. Reggel annyira el volt foglalva a feladatával, hogy elfelejtett sírni, és megdöbbenve tapasztalta, hogy így is lehet oviba menni. Azóta nem sír. :) Esetleg süss egyet Te is! Hátha! :)

(Bocsánat, de kimoderálom a kérdéses hozzászólást, mert tényleg nem akarok semmi nyomot, ne haragudj, kérlek! De Te meg én úgyis tudjuk, mi volt benne, és ez a lényeg. Puszi!)
süti beállítások módosítása