HTML

folyamatosjelen

A múlt elmúlt, azóta meg folyamatosan jelen van. Próbálok a jelenben maradni én is, amennyire csak lehet. Nem is olyan könnyű... Akarsz róla beszél(get)ni? Örülnék neki! :)

Friss kommentek

  • Krónika79: Hová tűntél??? (2013.12.15. 14:24) Alváshiány
  • kutyáslány: Tudják (2013.11.03. 11:10) Őszintén
  • Inez777: @mahutani: Teljesen megértelek. Én is frászt kapok a kérdéstől. Kinek mi köze hozzá? Javasoltam an... (2013.11.02. 13:14) Őszintén
  • Inez777: @Keletiboszy: Nem is tudod, milyen jó érzés, hogy nem vagyok egyedül! :) (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Inez777: @Xerxe: Én is így gondolom, csak azért nem jelentem ki egyértelműen, hogy ők sétálgatnak ott, mert... (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Utolsó 20

Címkék

Tévés szakácsok

2013.09.04. 22:26 :: Inez777

Vannak kedvenc tévés szakácsaim.

Csak az a baj velük, hogy először minden jót megfőznek, és beléjük szeretek, és bírom őket meg a kajáikat, aztán ahogy telnek az évek, egyre idiótább összeállításokat mutatnak, mert már annyira kifogynak az ötletekből. Most Nigella dinnyesalátája verte ki nálam a biztosítékot, amibe gyakorlatilag minden szart belekevert, ami a keze ügyébe került. Azt még csak-csak elhittem neki, hogy a görögdinnye jó a fetával, de hogy petrezselyemmel is finom... blöá. Azért mindennek van határa!

Jamie sem különb, ő meg mindent olívaolajba áztat. Mikor azt mondja, hogy pár csepp olaj kerül az ételbe, kb. 2-3 decit zúdít bele. És mindenbe. Tök mindegy, mit főz, olíva nélkül nem kaja a kaja... És az undorítóan összetépkedett és összehányt salátákat rusztikusnak hívja, de nekem ettől nem lesz étvágygerjesztőbb. :(

Gordon meg lassan mást sem csinál, csak fikázza a többieket, szarozza az éttermeket és a szállókat, amitől nem lesz szimpatikusabb sajnos. Nem is tudom, mikor láttam tőle olyan receptet, amire azt mondtam, hogy hú, ezt meg kéne próbálni!

Mostanában legszívesebben Lorraine Pascale műsorait nézem, mert ő még nem olyan unalmas és kiszámítható. És olyan kedves a mosolya, még ha fültől fülig ér is. :)

A keresztfiam meg hétfőtől szakácsnak tanul, úgyhogy ha minden jól megy, ő lesz majd a kedvenc szakácsom pár év múlva! Az ő főztjét legalább meg is lehet majd kóstolni, nemcsak a tévét nézve nyálat csorgatni... :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://folyamatosjelen.blog.hu/api/trackback/id/tr75495703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keletiboszy 2013.09.07. 21:18:32

Hugh Fearnley-Whittingstall műsorait nagyon szeretem, tetszik amit "tanítani" próbál. Régebben volt még nagy kedvencem a két "duci" hölgy.

Inez777 2013.09.07. 23:59:21

@Keletiboszy:
Őt már rég nem láttam, de régen én is szerettem! A két duci hölgy meg mindent vitt, nagyon jó fejek voltak. :)

(Valahogy még el kellene érnem, hogy a kommentekről üzenetet is kapjak, mert így nehéz észrevenni, hogy valaki szólt hozzám, pedig úgy várom mindig, hogy szóljatok! :D)
süti beállítások módosítása