HTML

folyamatosjelen

A múlt elmúlt, azóta meg folyamatosan jelen van. Próbálok a jelenben maradni én is, amennyire csak lehet. Nem is olyan könnyű... Akarsz róla beszél(get)ni? Örülnék neki! :)

Friss kommentek

  • Krónika79: Hová tűntél??? (2013.12.15. 14:24) Alváshiány
  • kutyáslány: Tudják (2013.11.03. 11:10) Őszintén
  • Inez777: @mahutani: Teljesen megértelek. Én is frászt kapok a kérdéstől. Kinek mi köze hozzá? Javasoltam an... (2013.11.02. 13:14) Őszintén
  • Inez777: @Keletiboszy: Nem is tudod, milyen jó érzés, hogy nem vagyok egyedül! :) (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Inez777: @Xerxe: Én is így gondolom, csak azért nem jelentem ki egyértelműen, hogy ők sétálgatnak ott, mert... (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Utolsó 20

Címkék

Mi van már velem?

2013.09.07. 17:28 :: Inez777

Többeknek feltűnt, hogy nem vagyok valami vidor kedvemben mostanság. Ezen elgondolkodtam, mert tényleg nem. És még csak okot se nagyon tudok mellé biggyeszteni...

Tegnap már odáig mentem az önmarcangolásban, hogy este hozzáfogtam a csakratisztításhoz, hátha jobban leszek. El is jutottam a negyedik szintig, ahol éreztem, hogy hiába próbálom a blokkokat oldani, nem megy, valahogy ott nagyon be vagyok akadva, valami nagyon bánt, amit nem tudok csak úgy kisöpörni onnan. Ez felettébb rossz érzés volt, hogy egy nem nagyon kedves nem barátnőmet idézzem: "fusztráló" dolog.

Tegnap reggel elmentem kettesben Lilivel az állatkertbe. Ő se sokat aludt, minek következtében én sem, és még korán is keltünk, de ez a kis maszatfalat jött boldogan a kezemet fogva, és jól viselkedett, és aranyos volt, és csak délután fél négykor ájult el, mikor végre beülhetett a gyerekülésbe az apja autójában. Jó volt egy kis anya-lánya program, mielőtt hétfőn elkezdjük az óvodát, és láthatóan a gyerek is boldog volt tőle. Istenien éreztük magunkat, de borzalmasan elfáradtunk mindketten. Ezért is lehetett, hogy este, amikor elakadtam a csakratisztításos mókában, egészen egyszerűen elaludtam mérgemben.

Hajnal háromkor ébredtem fel, akkor jöttem rá, hogy hoppá, én azt a gyakorlatot csúnyán félbehagytam. Újra elkezdtem az elején, és remek érzés volt, ahogy éreztem az energia áramlását a megtisztított csakrákban, aztán újra eljutottam a negyedikig, és újra elakadtam. Végigcsináltam ugyan a gyakorlatot, de éreztem, hogy onnantól nem az igazi. A szívcsakrámon bánat ül, kérem szépen, és nem tudom onnan lepattintani. Nem segített a gyakorlat helyes elvégzésében az sem, hogy allergiás rohamom lett közben (az ébredés mindig ezt váltja ki belőlem), és hiába vettem be 3:20-kor egy gyógyszert, elaludni csak fél 6 körül sikerült. Addig ott trombitáltam az ágyban, Lili fel is ült egyszer hirtelen: "Mama! Mama! Ez meg mi volt???" "Semmi, csak orrot fújtam." - nyugtattam meg, mire eldobta magát, és aludt tovább, mint akit fejbe vertek. Pedig nem bántottam. :)

Reggel persze alig bírtam magamhoz térni, teljesen K.O. vagyok ettől a szaros gyógyszertől, de mióta fent vagyok, azon tűnődöm, mi lehet velem? Ahogy végiggondoltam az életem, hogy tulajdonképp semmi bajom, de mégis nyüszítek magamtól feszt, eszembe jutott, hogy én már olvastam rólam korábban. Konkrétan Lustanyu nagymamája véleményezte a hozzám hasonlókat. A néni arról híres, hogy mindenre a kapálást tartja a legjobb gyógymódnak. A magamfajta léhűtőkről így beszél: "Depresszió, egyéb pszichés problémák - "Jódógába´ nem tudja már, hogy micsináljon! Ül a szép házába´, szt sopánkodik, hogy milyen kövér, meg hogy nem foglalkozott az érzéseivel a zura, nemhogy örülne, hogy van mit enni, jólétbe van, és nem kell kapálnia."

Az a helyzet, kedves barátaim, hogy talán csak el kéne mennem kapálni, és minden megoldódna! :)


8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://folyamatosjelen.blog.hu/api/trackback/id/tr95499658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keletiboszy 2013.09.07. 21:03:39

Lehet, hogy egyszerűen csak be kellene szedned egy doboz magnéziumot, vagy Schüssler sóból a 7-est, vagy/és 6-ost. :)

Inez777 2013.09.07. 23:53:24

@Keletiboszy:
Magnéziumot szedek, a sóról még nem hallottam, de majd utána nézek, mit tud. Vagy megyek kapálni! :D

Xerxe 2013.09.08. 10:34:17

Drága Inez! Mennyire értelek! Ha tudatod velem milyen csakratisztító gyakorlatot végzel, megköszönném. Rám is rám fér.
Ölellek!

Inez777 2013.09.08. 10:41:58

@Xerxe:
Viccesnek tűnik elsőre, de ha kipróbálod, érezni fogod, hogy működik. Azért vicces, mert egy mese mutatja be a gyakorlatot, de mégsem mese a csakratisztítás. Persze le is írhatnám, hogy hogyan csinálom, de inkább megmutatom a rajzfilmet, ahol a guru elmeséli, hogyan oldhatod fel az energiákat gátló blokkokat:
www.sziakademia.hu/cikkek/eletmento-gyakorlatok-szi-kommunikacia-szi-akademia-emk-nlp.html
Tanulságos kis mese szerintem, kár,hogy a körítés nem az én világom. A japán rajzfilmek állandóan ordító figuráitól én megveszek. :D

Keletiboszy 2013.09.09. 12:59:34

@Inez777: Mostanában próbáltam ki már szinte végső elkeseredésemben, a migrénes fejfájásomtól már nagyon szeretnék megszabadulni, és úgy tűnik sokat segített. schussler-so.bioenergetikus.hu/ A 7-est ettem meg, és most a 6-ost és az 5-öst kell még sürgősen megennem. :D

Inez777 2013.09.09. 23:23:52

@Keletiboszy:
Hű, ez érdekesen hangzik! Köszi a linket, majd elmélyülök benne. :)

batorbabobi 2013.09.10. 20:28:59

Csak nem birtam ki reggelig, hogy ne hagyjak itt egy megjegyzést.:-)

Dr. Schüssler bogyókra én is csak jókat tudok mondani, nekem is 3 féle van itt. No meg mi illetve én mostanában kiváltok mindent (amit lehet) gyógyszerek helyett vitaminokra, homeopátis immunerösitökre és betegségeknél is elönyben részesitem a homeopátisá cuccosokat. Nagylányom ki is volt akadva eleinte, mert nem a divatos Tb-ben reklámozott gyógyszer kapta meg töklem hasfájásra, hanem kevertem neki egy nagy pohárba Schüssler cuccost.:-)) Fejfájásra meg vizet iszok.:-) Sokat.:-) Meg próbálom megkeresni az okát...hoy miért is fájhat az akármim.:-(

Allergiára is vannak különbözö nagyon klassz homeopátis bogyók, csak egy nagyon klassz hozzáértö patikus, vagy orvos kell hozzá... ( a férjem meg esküszik a nagy dózisú C vitaminra. Már két nyár eltelt az allergiája nélkül.

A depire meg azt mondom, hogy jót tesz a kapálás.:-) Én is szoktam alkalmazni, ha rámjön a mizéria, hogy magamra eröltetem...de nem mindig használ.:-( most én jól vagyok, de ez a csakratisztitás nagyon is felkeltette az érdeklödésemet. Rákukkantok a linkedre.

Köszönöm neked...és bocsi, hogy ilyen böbeszédü voltam.:-) Majd visszafogom magam!:-)

De örülök neked, meg hogy itt vagyok.:-)

Nagynagyölelés!:-) Szeretettel füszerezve persze.

Inez777 2013.09.10. 21:31:23

@batorbabobi:
Eszedbe ne jusson visszafogni magad! :)))) Örülök, hogy itt vagy!

Az allergiával kapcsolatban már annyi dolgot próbáltam, hogy összeszednem is nehéz lenne, és mindegyik működik eleinte nagyon, aztán kicsit, aztán semennyire. Ami mindig működik, az a gyógyszer, csak beájulok tőle. Egy időben én is nagyon rákattantam a természetes szerekre, de valamiért nálam kb. 1 hónapig használnak, utána teljesen elmúlik a hatásuk, olyan, mintha drazsét ennék.

Na jól van, megyek kapálni... izé... gyereket fektetni, mert holnap már reggelire be kell vinnem az oviba. :)

Ölellek én is! :)
süti beállítások módosítása