HTML

folyamatosjelen

A múlt elmúlt, azóta meg folyamatosan jelen van. Próbálok a jelenben maradni én is, amennyire csak lehet. Nem is olyan könnyű... Akarsz róla beszél(get)ni? Örülnék neki! :)

Friss kommentek

  • Krónika79: Hová tűntél??? (2013.12.15. 14:24) Alváshiány
  • kutyáslány: Tudják (2013.11.03. 11:10) Őszintén
  • Inez777: @mahutani: Teljesen megértelek. Én is frászt kapok a kérdéstől. Kinek mi köze hozzá? Javasoltam an... (2013.11.02. 13:14) Őszintén
  • Inez777: @Keletiboszy: Nem is tudod, milyen jó érzés, hogy nem vagyok egyedül! :) (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Inez777: @Xerxe: Én is így gondolom, csak azért nem jelentem ki egyértelműen, hogy ők sétálgatnak ott, mert... (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Utolsó 20

Címkék

Nem az

2013.09.02. 00:42 :: Inez777

Most, hogy nagy titokban megnyitottam újra, gyorsan áthoztam a legnépszerűbb recepteket is az előző blogokból, amitől most úgy néz ki ez a hely, mintha gasztro blogot indítottam volna, pedig nem.

Ráadásul már megint önellentmondásba keveredtem, mert a folyamatos jelen helyett a múltat cibáltam ide. Na mindegy, majd mostantól... Tényleg nem olyan egyszerű ám a jelenben maradni, az ember folyton csapong. Hol a múltban vájkál, hol a holnapra gondol. Nekem viszont most arra kéne gondolnom, hogy mivel elmúlt éjfél, és gyakorlatilag már hétfő van, el kéne húznom aludni gyorsan. De amint ezt végiggondolom, már kezdem is a jövőbe való utazást, hiszen eszembe jut, hogy reggel korán kelek, szaladok pékhez reggeliért, utána gyógyszertárba (semmi komoly), aztán meg jönnek az ablakosok... na jó, nem gondolkodom tovább. Megyek aludni. Aztán hamarosan értesítek minden kedves érdeklődőt, hogy ha akar, már megtalál... Talán még a facebook profilomat is visszaállítom. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://folyamatosjelen.blog.hu/api/trackback/id/tr325488513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása