HTML

folyamatosjelen

A múlt elmúlt, azóta meg folyamatosan jelen van. Próbálok a jelenben maradni én is, amennyire csak lehet. Nem is olyan könnyű... Akarsz róla beszél(get)ni? Örülnék neki! :)

Friss kommentek

  • Krónika79: Hová tűntél??? (2013.12.15. 14:24) Alváshiány
  • kutyáslány: Tudják (2013.11.03. 11:10) Őszintén
  • Inez777: @mahutani: Teljesen megértelek. Én is frászt kapok a kérdéstől. Kinek mi köze hozzá? Javasoltam an... (2013.11.02. 13:14) Őszintén
  • Inez777: @Keletiboszy: Nem is tudod, milyen jó érzés, hogy nem vagyok egyedül! :) (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Inez777: @Xerxe: Én is így gondolom, csak azért nem jelentem ki egyértelműen, hogy ők sétálgatnak ott, mert... (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Utolsó 20

Címkék

Kókuszos krémes

2013.09.02. 00:05 :: Inez777

Ez a recept a testvéremtől származik, aki isteni dolgokat süt, csak sajnos nem blogol, úgyhogy tőle sose tudnátok meg, milyen finom ez. Pedig nagyon. Igaz, egy 100g-os szeletben laza 296 kalória van, mi ezt fogyókúrás sütinek hívjuk, és jókedvvel fogyasztjuk, az utolsó morzsáig. :)
Jöjjön először a TÉSZTA:

6 tojás fehérje
300 g cukor
150 g kókuszreszelék
100g liszt

Elkészítés: 
1. A tojásfehérjéből habot verünk (ha esetleg van még néhány felesleges tojásfehérje a hűtőben, ami megmaradt máshonnan, itt az idő azokat is mellé dobni).
2. Hozzáadjuk a cukrot, tovább verjük.
3. Belekeverjük a kókuszt és a lisztet, és már készen is van a massza. (Én azokat is géppel kevertem hozzá, elbírja, nem olyan sűrű, hogy leégjen a motor, és legalább nem lesz csomós.)
4. Egy nagy tepsit (akkorát, ami faltól-falig ér a sütőben) kibélelünk sütőpapírral, ráöntjük a keveréket, és elegyengetjük.
5. 180 fokra előmelegített sütőben maximum 20 percig szabad sütni. Az eredeti leírás szerint légkeveréssel, de a nővérem is 18 percnél kikapta a tepsit, mert nagyon pirult, én pedig már 12 perc után levettem a légkeverést, nehogy megégjen. Aztán 18 percnél én is kivettem.

Amíg sült, nekiláttam a KRÉM elkészítésének:

6 tojás sárgája
3 csomag tejszínes pudingpor
1 liter tej
3 csomag vaníliás cukor
150g porcukor
200g margarin

Elkészítés:
1. A porcukrot és a margarint habosra verjük egy tálban.

2. A tejből egy keveset félreteszünk, a többit feltesszük egy lábosban melegedni.
3. A félretett tejet, a pudingporokat, a vaníliás cukrokat és a tojássárgákat csomómentesre keverjük.
4. A meleg (nem forralt) tejbe csorgatjuk őket, és kemény pudingot főzünk belőle.

5. Ha kihűlt, hozzákeverjük a margarinos cukrot, és géppel jól összebarátkoztatjuk őket. Egy kemény, egyáltalán nem folyós krémet kapunk, még a kanál is megáll benne:





Ezután már nincs is más dolgunk, mint rákenni a krémet a megsült-kihűlt tésztalapra, a tetejét megszórni bőven kókusszal, aztán... hát igen, itt jön a gyenge pontja: egy napra hűtőbe tenni. Pedig az ember legszívesebben azonnal felfalná, olyan illata van, de ha erősek maradunk, másnap nagyon örülhetünk, mert addigra szépen összegyógyul sütivé az egész, és ehetjük boldogan. Csináljátok meg, nem fogjátok megbánni! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://folyamatosjelen.blog.hu/api/trackback/id/tr15488492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása