HTML

folyamatosjelen

A múlt elmúlt, azóta meg folyamatosan jelen van. Próbálok a jelenben maradni én is, amennyire csak lehet. Nem is olyan könnyű... Akarsz róla beszél(get)ni? Örülnék neki! :)

Friss kommentek

  • Krónika79: Hová tűntél??? (2013.12.15. 14:24) Alváshiány
  • kutyáslány: Tudják (2013.11.03. 11:10) Őszintén
  • Inez777: @mahutani: Teljesen megértelek. Én is frászt kapok a kérdéstől. Kinek mi köze hozzá? Javasoltam an... (2013.11.02. 13:14) Őszintén
  • Inez777: @Keletiboszy: Nem is tudod, milyen jó érzés, hogy nem vagyok egyedül! :) (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Inez777: @Xerxe: Én is így gondolom, csak azért nem jelentem ki egyértelműen, hogy ők sétálgatnak ott, mert... (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Utolsó 20

Címkék

Ez nem jött be

2013.09.03. 16:07 :: Inez777

Tegnap este nagyon előrelátó voltam, lefekvés előtt bevettem egy allergia elleni gyógyszert, hogy ma aztán ne tüsszögjek, mert már nagyon unom. Alig bírtam felkelni, mert ez a gyógyszAr totál lenyom, és felkelés után is az volt az érzésem, hogy ha lenne vérnyomásmérőnk, akkor azt írná ki, hogy "Nincs adat", mert mérhetetlenül alacsony lenne az érték.

És ez még nem volt elég, egész délelőtt tüsszögtem így is, míg nagy nehezen rájöttem, hogy ez most nem az allergia, hanem egy fasza kis megfázás. A tegnapi bringa nemcsak izomlázat és térdfájást hozott, hanem megfázást is. Jobb, mint a télapó... :/

Felhívtam Lili doktornénijét, hogy akkor mennénk oviba, és kéne igazolás, hogy a gyerek közösségbe mehet. Gondoltam, majd behív valamikorra minket, megnézi a gyereket, úgyse nagyon látta az elmúlt 3 és fél évben, de nem. Megkérdezte, hogy jól vagyunk-e, mondtam, hogy igen, ő meg mondta, hogy akkor a pénteki dátummal ellátott igazolás délutánra a postaládájukban lesz, mehetek érte. Hm. Köszi. :)


A patikába is be kellett mennünk hazafelé, mert tegnap a három havi gyógyszeremet úgy tudták csak odaadni, hogy a harmada hiányzott. Valakinek már odaadták... Ha már ott voltam, kértem a gyógyszerésztől valami megfázás elleni cuccot. Kitárgyaltuk, mire kell, és tisztára úgy éreztem magam, mintha lenne gyógyszerészem! :) Javasolt különféle dolgokat, aztán végül egy gyógynövényes cucc mellett maradtunk, Lilinek csepp, nekem drazsé és forte. Hétfőre mindkettőnknek ki kell kupálódni teljesen, mert oviba tényleg nem lehet úgy menni, hogy tiszta taknyok vagyunk, elhalasztani viszont nem akarom.

Úgyhogy most szurkoljatok, hogy gyorsan meggyógyuljunk, rendben? Köszönjük! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://folyamatosjelen.blog.hu/api/trackback/id/tr925493669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása