HTML

folyamatosjelen

A múlt elmúlt, azóta meg folyamatosan jelen van. Próbálok a jelenben maradni én is, amennyire csak lehet. Nem is olyan könnyű... Akarsz róla beszél(get)ni? Örülnék neki! :)

Friss kommentek

  • Krónika79: Hová tűntél??? (2013.12.15. 14:24) Alváshiány
  • kutyáslány: Tudják (2013.11.03. 11:10) Őszintén
  • Inez777: @mahutani: Teljesen megértelek. Én is frászt kapok a kérdéstől. Kinek mi köze hozzá? Javasoltam an... (2013.11.02. 13:14) Őszintén
  • Inez777: @Keletiboszy: Nem is tudod, milyen jó érzés, hogy nem vagyok egyedül! :) (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Inez777: @Xerxe: Én is így gondolom, csak azért nem jelentem ki egyértelműen, hogy ők sétálgatnak ott, mert... (2013.11.02. 13:04) Őszintén
  • Utolsó 20

Címkék

Derekasan

2013.09.02. 09:59 :: Inez777

Az ősz derekasan belehúzott, reggel kimondottan fázom. Leginkább a derekam, mert ez a hülye divat, hogy lefelejtik a farmerekről a derékrészt, mindenkit elért. Engem is, hiszen nem nagyon lehet másféle - úgymond klasszikus - farmert kapni. Nem szeretem.

Hétvégén rendeltem is katalógusból magamnak magas derekú farmert, nagyon kíváncsi leszek rá. Nekem egy még van, ami magas derekú, de annak bővülős szára van, leginkább magassarkúval lehet viselni, nekem meg most inkább a bakancsos fazon jön be a hétköznapi rohangálásra. Már alig várom, hogy megérkezzen, remélem, jó lesz! :)

Kicsit el voltam tájolva, mert nekünk csak jövő héttől kezdődik az ovi, és azt gondoltam, másoknak is. De nem, a legtöbb gyerek mától börtönben van, mint olvasom, kötelező jelleggel délután 4ig. Mekkora marhaság ez! Én voltam napközis, rettenetes volt, a délutános nevelő inkább kiképzőtiszt volt, mintsem tanár, folyton csúfolt, hogy milyen hülyén rágom az ételt, máskor meg nem engedett felállni az asztaltól, míg meg nem eszem a göngyölt húst. Este, amikor Anya jött értem, én még mindig az érintetlen göngyölt hússal üldögéltem a menzán. A t. pedagőg nem tudta, kivel kezdett, már akkor is makacs kis dög voltam.

Sajnálom szegény gyerekeket, és nagyon örülök, hogy az enyém még csak oviba megy. Ráadásul onnan délben haza is engedik, úgyhogy nincs teljesen kitépve a gyeplő a kezemből. Arra hivatkozik Hoffmann elvtársnő, hogy az iskolák ezentúl nem(csak) oktatnak, hanem nevelnek. Na most az van, kérem szépen, hogy az én gyerekemet más ne nevelje, mert neki találok menni esetleg. Nevelni ugyanis csak példamutatással és sok-sok-sok szeretettel lehet, arra pedig egy idegen alkalmatlan szerintem.

Más. Miért van az, hogy aki építőiparban dolgozik, annak egy szavát se lehet elhinni? Illetve el lehet, csak nem érdemes. Azért nem a helyi vállalkozókra bíztuk az ablakcserét, mert még egyiknek sem sikerült SOHA betartania EGYETLEN ígéretét sem. Fehérvárról hívtunk embereket, akik már azzal is megleptek bennünket, hogy tényleg jöttek, mikor mondták, hogy jönnek felmérni. De azért most, hogy dolgozni kéne, nekik is "közbejött" valami. Állítólag defektet kaptak, ami persze lehet igaz is, de szerintem nem az. Ha fél10-re ígérik magukat, és 9kor telefonálnak, hogy defektet kaptak idefelé, ezért 12 előtt nem érnek ide, az minimum gyanús. Ilyen hosszú kerékcserék szerintem nincsenek. Mentségükre legyen mondva, hogy ezek legalább szóltak, hogy nem jönnek, a helybéli kollégák nemes egyszerűséggel elfelejtik, hogy mit ígértek, aztán napokig fel sem veszik a telefont, ha hívjuk őket.

Mostanában sokszor gondolkodom azon, hogy mennyire jó lenne máshol lakni, egy új házban, új otthonban. Valahol teljesen máshol. De ha eszembe jut az építkezés, mindig visszahőkölök kicsit. Annyi butasággal, tisztességtelenséggel, nemtörődömséggel még sosem találkoztam, mint az építkezés alatt. És félő, hogy bármerre is mennék az országban, mindenhol ugyanez a típusú brigád várna. :(

Na, de ne szomorkodjunk, inkább megyek, és csinálok szilvás gombócot, mert annyi szilvánk van, hogy alig látszunk ki alóla! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://folyamatosjelen.blog.hu/api/trackback/id/tr745488723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása